مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در پردیس

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


پيشگفتار: با ساخت وسايل الکترو مغناطيسي نظير انواع الکتروموتورها، بوبين ها ،رله ها وغيريه ،انسان قادر شد با بهره گيري از الکترونيک ، کنترل ابزارهاي مکانيکي را در دست گيرد و سر انجام با پيدايش ميکرو پروسسورها و با توجه به توانايي آنها در پردازش

یکی از مواردی که کارآموزان دراین دوره فرا می گیرند بررسی ستون ها و شاسی خودرو می باشد، زیرا یکی از موارد موثر در تعیین قیمت خودرو شاسی خودرو است.. لازم به ذکر است. اگر شاسی خودرو آسیب دیده باشد است.حکام خودرو پایین آمده و افت شدیدی در قیمت خواهد داشت. پس لازم است. کارآموزان به خوبی این مبحث را یاد بگیرند.

 اما باید به یک نکته اشاره کرد که تقریباً پایه تمام سیستم های تشخیص رنگ بر اساس قسمت می‌باشد که همان متد RGB  می باشد به همین دلیل در این مقاله بطور مفصل در مورد این روش بحث شده و در ادامه توضیحاتی در مورد دو نوع دیگر هم می آید و در انتها روشهای کلی تشخیص رنگ توسط پردازش تصویر نیز به طور خلاصه توضیح داده شده اند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر