مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در چهاردانگه

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


نام سنسور تشخیص رنگ می‌تواند به خوبی کاربرد آن را نیز مشخص کند. انواع این سنسورها به منظور تشخیص رنگ در پروژه‌های متفاوت مورد است.فاده قرار می‌گیرند که اغلب برای تشخیص رنگ از مقیاس RGB است.فاده می‌کنند. طبقه‌بندی رنگ‌ها شامل قرمز، آبی و سبز می‌باشد. امکانات مختلفی را می‌توانید در سنسور

در این روش سنسور تشخیص نور شامل یک فتودیود می‌شود که گاهی این فتودیود با فیلتر رنگی همراه است.. این فتودیود مبدلی است. که باید انرژی نور را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. روش سنتی تشخیص رنگ‌ها با سنسور از ساختاری است.فاده می‌کند که در آن سه تا چهار فتودیود روی یک تراشه ادغام شده‌اند و فیلترهای قرمز، آبی و سبز روی سطح آنها قرار گرفته‌اند. انجام این روش به یک عدد تقویت کننده امپدانس انتقالی نیاز دارد که بتواند هر کدام از فتودیودها را به یک مبدل A/D با رزولوشن عادی بیتی تبدیل کند. معمولا از این روش در شرایطی است.فاده می‌کنند که لازم باشد سریع به نتیجه دست پیدا کرده و در شرایط نوری متغیر کار کرد.

این روز ها با توجه به افزایش قیمت خودروهای صفر، معامله خودرو های کارکرده بیشتر شده است. و در بازار معاملات خودروی کارکرده نیاز به حضور کارشناسانی خبره در زمینه تایید سلامت رنگ و فنی خودرو بیشتر از پیش شده است.. پس با گذراندن این دوره ی تخصصی و کسب مهارت در آموزشگاهی معتبر می توانید کسب و کار خود را در این بازار شروع کنید و به درآمدی خوب دست پیدا کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر