فروش تصفیه آب صنعتی در اسلامشهر

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.


سلام وقتتون بخیر قیمت آب تسویه کن برای یک واحد آپارتمان چند هستش برای ساوه میخام آب ساوه شور است. و باعث میشه شیرآلات زودتر خراب بشن بهمین دلیل میخام یک آب تسویه کن بقل کنتور برای واحد خودم بزارم یک واحد ۵متری یعنی برای واحد جواب میده؟ قیمتش لطف میکنید با هزینه نصب؟ راه اندازیش چقدر زمان میبره؟ فیلتر داره؟ جواب یک واحد راحت میده؟ ارسالتون ب چ صورت هستش؟ یک دنیا ممنون

پمپ فشار قوی یکی از اجزای اصلی سیستم اسمز معکوس می باشد. این پمپ‌ها به منظور خنثی کردن فشار اسمزی و جبران افت فشار ناشی از وجود ممبران و تجهیزات موجود در مسیر تصفیه مورد است.فاده قرار می‌گیرند. مصرف انرژی پمپ فشار قوی، یکی از موارد هزینه بر دستگاه اسمز معکوس است.. لذا بازدهی انرژی بالا و همچنین طول عمر پمپ ها یکی از فاکتورهای اساسی در ارزیابی اقتصادی سیستم اسمز معکوس است..

هزینه نگهداری سیستم تصفیه اب صنعتی شامل تمامی هزینه هایی است. که به صورت روزانه ، فصلی ، سالیانه و دوره ای باید انجام داد می شود ، هزینه هایی بابت تزریق مواد شیمایی RO مانند آنتی اسکالانت ، ضد کلر ، کلر ، اسید ، بایوساید و غیره که به صورت روزانه بوده ، تعویض فیلتر های کارتریج که ماهیانه می باشد، CIP فیلتر ممبرین که به صورت فصلی بوده و در باره این به صورت کامل در مقاله



( فروش ) های دیگر