مشاوره و اجرا تصفیه آب صنعتی در بومهن

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


سازنده آب شیرین کن‌های صنعتی در تمام شهرهای بزرگ و مراکز است.ان‌ شامل صفهان، تبریز، شیراز، اهواز، تهران و کرج پراکنده شده اند لیکن در مقطع فعلی تقاضای بالایی برای آب شیرین کن صنعتی اصفهان و اهواز وجود دارد. از این رو ما تلاش نموده ایم تا با ایجاد نمایندگی در این دو شهر بخش زیادی از نیازهای این دو است.ان کم آب کشور را پاسخ دهیم.

سلام وقت بخیر قیمت دستگاه یونیزه آب رو میخاستم، برای تولید ماهانه هزار لیتر، مواد شوینده ضدعفونی کننده و پاک کننده بین هزار تا هزار لیتر ورودی شبکه شهریه لوله کشی چاه نزدیم در واقع میشه روزانه هزار لیتر آب نیاز داریم الان کدوم نیاز میشه واسه خرید ما یا بهتر هستش؟؟ لیست فروش برای روزانه هزار لیتر آب مصرفی هست؟ حالت اول بهتر هستش یا حالت دوم یه دونه دستگاه کافیه واسه ورودی آب هزار لیتر آب روزانه؟

بله، گروه آب سازه برای تمامی ظرفیت های دستگاه تصفیه فاضلاب خود گارانتی در نظر گرفته است.. گارانتی شامل تمامی قطعات به غیر تجهیزات مصرفی می شود. روشهای گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه آب که در شرکت ما انجام میشه برگرفته از روش شرکت های آمریکاییه که در زمینه تصفیه آب در تایوان فعالیت میکنند. به این صورت که قطعات برقی دستگاه بعلاوه ی مخزن و کلیه ی اتصالات و شلنگها و … شامل گارانتی هستند و فیلترهای دستگاه شامل گارانتی نیست .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر