مشاوره و اجرا تصفیه آب صنعتی در رباط کریم

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله


سیستمهای آب شیرین کن کشاورزی دارای حساسیت کمتری نسبت به سیستمهای آب شیرین کن آشامیدنی می باشند. زیرا می توان مقداری از آب خام را با آب تصفیه شده ترکیب نمود و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت. در سیستمهای تصفیه آب کشاورزی معمولا آب خام ورودی، آب چاه یا آب دریا می باشد که میزان جامدات محلول در آب بالای ۵ میلی گرم بر لیتر می باشد. لذا به منظور رفع شوری و تلخ مزگی این آب نیاز به تصفیه و شیرین سازی می باشد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی دریایی از دو بخش پیش تصفیه و اسمز معکوس تولید شده است. که اسمز معکوس مانند سایر دستگاه های تصفیه آب صنعتی به شمار می رود که در گذشته به آن ها اشاره کردیم و تنها تفاوت آن را می توان کدورت و شوری آب دریا دانست.

یک سیستم اسمز معکوس بهینه باید حداقل بین ۵٪ تا ٪ ناخالصی‌های موجود در آب را از آن حذف کند. هرچه درصد حذف نمک بیشتر باشد، دستگاه آب شیرین کن در تصفیه آب بهتر عمل میکند. مقدار کم این پارامتر نشان میدهد زمان شست‌وشو و یا تعویض فیلترهای ممبران رسیده است.. رابطه زیر برای به دست آوردن میزان حذف ناخالصی‌ها است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر