مشاوره و اجرا تصفیه آب صنعتی در شمال تهران

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

در شمال تهران پروژه های مسکونی و اداری در حال ساخت بسیاری به چشم میخورند . هرچند که بعضی از سازندگان به دلیل عدم نیاز مالی تا اتمام پروژه از فروش واحد ها خودداری میکنند اما سازندگان بسیاری هم برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تامین مالی از طریق

و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..


پس از گذشت همه مراحل فوق و پرداخت هزینه های دستگاه تصفیه آب صنعتی، دستگاه به همراه یک تیم نصب و راه اندازی به محل اعزام می شوند. پس از نصب و تحویل دستگاه کلیه آموزش های اولیه به یک اپراتور که از طرف مشتری معرفی می شود آموزشهای لازم داده می شود و از آن تاریخ گارانتی و خدمات پس از فروش محصول دارای اعتبار می باشد. مدت زمان مورد نیاز برای نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی حداقل تا روز زمان نیاز دارد. اما پروسه طراحی و ساخت دستگاه در کارخانه از تا روز طول می کشد.

شرکت آب سازه یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد. شرکت آب سازه می تواند برای تمامی شهرهای ایران، دستگاه تصفیه آب صنعتی را طراحی و تولید نماید. برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما می توانید با شماره های دفتر

طرز کار دستگاه تصفیه آب صنعتی تشریح فرایند کار دستگاه تصفیه آب صنعتی در صورتی كه یك غشاء نیمه تراوا(منظور از غشاء نیمه تراوا یعنی غشایی که آب به راحتی از آن عبور نماید، در حالی که عبور املاح و نمک‌های آب نظیر MgSo، CaSo، CaCl، NaCl و غیره امکان پذیر نباشد. بین دو محلول با غلظت‌های متفاوت قرار گیرد، مقداری از حلال از یك طرف محلول رقیق به سمت دیگر غشاء می‌رود. این پدیده كه به نام اسمز معروف است.، تا زمانی ادامه پیدا می‌كند كه سیستم به حالت تعادل برسد. در حالت تعادل بین دو طرف غشاء اختلاف فشاری متناسب با غلظت مواد حل شده در محلول وجود دارد كه به آن فشار اسمزی دستگاه تصفیه آب صنعتی می‌گویند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر