مشاوره و اجرا تصفیه آب صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


آب شیرین کن قابل حمل امکان بهره‌مندی از آب شیرین و سالم را در هر شرایطی فراهم می‌کند. دستگاه تصفیه آب قابل حمل می‌تواند در مناطق دور از منابع آب شیرین، در هنگام وقوع شرایط بحرانی، مسافرت، کوه‌نوردی یا مسافرت‌های دریایی برای تامین آب شیرین، کاربردی و مناسب باشد....

تمامی دستگاه های تولید شده توسط ما را می توان یکی از مهم ترین محصولاتی دانست که امروزه در بازار عرضه می شود و شما می توانید از آن در صنایع مختلف است.فاده کنید. این کالا دارای کاربرد بسیار زیادی بوده و در صنایع مختلف مورد است.فاده است..

استفاده از آب شیرین کن دریایی در تصفیه آب دریا به روش اسمز معکوس با توجه به هزینه اولیه سرمایه گذاری و همچنین با توجه به سهولت بهره برداری نسبت به سایر روشهای تصفیه آب دریا مانند تقطیر و MED از اولویت بالاتری برخوردار است.. هزینه بهره برداری از آب شیرین کن دریایی RO شامل هزینه برق و مواد شیمیایی آن می باشد. به طور کلی هزینه ساخت آب شیرین کن های دریایی به دلیل تفاوت در املاح آب ورودی (دریاها و اقیانوس ها) و بالاتر بودن شوری آن ها نسبت به سایر آب شیرین کن ها بالاتر است.. این تفاوت قیمت به نوع ممبران های مورد است.فاده و تامین فشار بالاتر جهت غلبه بر فشار اسمزی بیشتر و نوع تجهیزات مورد است.فاده و مقاوم در برابر خوردگی و شوری بالا مربوط می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر