مشاوره و اجرا تصفیه آب صنعتی در شهرک صنعتی فیروزکوه

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


هرچه آب مورد است.فاده در مرغداری ها و دامداری ها با کیفیت تر باشد، دام و طیور مصرف آب بالاتری دارند و این امر باعث سلامت دام و افزایش وزن آن می شود. آب آشامیدنی دام و طیور می بایست از لحاظ میکروبی فاقد هرگونه باکتری باشد و همچنین از لحاظ فیزیکی باید فاقد رنگ، بو و مزه باشد و از نظر شیمیایی فاقد املاح زیاد، سختی بالا و املاح مضری همچون سولفات، نیترات و یا نیتریت باشد. دستگاه آب شیرین کن در پرورش دام و طیور علاوه بر کاهش املاح و سختی آب با حذف میکرو ارگانیسم ها و آلاینده های موجود در آب، سبب بهبود کیفیت آب و در نتیجه رشد بهتر و سلامت دام و طیور می شود.

سلام . جناب محتشم نقشه رو ما به کسی نمیدیم چون جزء اسرار شرکت هستش نقشه آب شیرین کن های صنعتی . اما لیست قیمت بروز دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی رو براتون ایمیل میکنیم . با شماره شرکت ناب زیست در واتس اپ میتونید ارتباط داشته باشید و اگر سوالی هست تماس بگیرید.

به عنوان یك فرآیند جداسازی در بسیاری از صنایع تولید آب تصفیه(آب شرب یا آب آشامیدنی‌ها)، ‌تصفیه پسآب‌ها، صنعت پرورش دام، صنعت پرورش طیور(مرغداری‌ها)، صنعت کشاورزی، آب ورودی کولینگ تاور‌ها، دیگ‌های بخار(boiler)، آب است.فاده در نازل‌های مه پاش، صنایع غذایی، دارو سازی، پزشکی و غیره است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر