مشاوره و اجرا تصفیه آب صنعتی در قرچک

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


هدف اصلی گروه فنی مهندسی رز آب صنعت ارائه است.انداردترین دستگاه ها همراه با خدمات به موقع و گارانتی و تامین قطعات و اخذ نظرات مردمی جهت بهبود برنامه های آتی خود قرار داده است. تا بستری مطمئن را برای علاقه مندان به خرید سیستم تصفیه آب در ایران دایر نماید

سلام آقای قدکساز من علي الدباغ من محافظة كركوك العراق زمینی داریم به مقدار هکتار جنب زهکش می خوام از آب زهکش برای زمین است.فاده کنم آیا به صرفه است. که دستگاه خریداریم کنم. خیلی ممنون که راهنمایی می کنید اطلاعی ندارم فقط اگه میشه بیشتر راهنمایی کنید زهکش متر از زمین فاصله داره فرض کنید این کار شدنی است. هزینه دستگاهی که قابلیت این کار را داشته باشه چقدر است. آیا به صرفه است. گندم ، شلتوک یا غیره جنابعالی چه پیشنهادی دارید؟

پس از درخواست کارفرمایان و صاحبان صنعت در خصوص طراحی، تولید، ساخت و اجرای دستگاه تصفیه آب صنعتی، در ابتدا ظرفیت اعلام شده از سوی آنها، توسط طراحان متخصص گروه صنعتی آب سازه بررسی شده و امکان سنجی نیاز به وجود این دستگاه آب شیرین کن صنعتی، مجددا مورد تحلیل قرار می گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر