فروش تصفیه آب صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


آب تمیز قابل شرب از انتهای کم فشار غشا خارج می شود. در عین حال نمک ها، مواد معدنی و سایر ناخالصی ها از سمت دیگر تخلیه می شوند. در انتها آب از طریق یک است.ریلایزر UV عبور داده می شود. این باعث از بین رفتن هر نوع باکتری و میکروب باقی مانده در آب میشود.

پس از تایید ظرفیت دستگاه آب شیرین کن صنعتی، مراحل طراحی دقیق اجزای دستگاه توسط مهندسین و طراحان آب سازه، صورت گرفته و تجهیزات واحدهای مختلف آب شیرین کن صنعتی، در پروپوزال فنی مهندسی ارائه شده از سوی گروه صنعتی آب سازه گردآوری شده و نقشه دقیق جانمایی دستگاه و طرح و ابعاد واقعی دستگاه جهت براورد دقیق و بهتر و تصمیم گیری مهندسی برای جانمایی دستگاه آب شیرین کن صنعتی، توسط مهندسین مکانیک و عمران گروه تخصصی آب سازه ترسیم می شود. پروپوزال فنی مهندسی و نقشه دقیق آب شیرین کن صنعتی، به درخواست کننده ارسال شده و کلیه سوالات تخصصی و فنی در خصوص آب شیرین کن صنعتی، توسط تیم مجرب آب سازه، پاسخ داده خواهد شد.

کشاورزی یکی از صنایعی است. که آب فراوانی در آن مصرف می شود و تجهیزات است.فاده شده درون این سیستم می بایست از آبی صاف و فاقد پارامترهای آلایندگی است.فاده کنند. بطور مثال آب پاشهای آبیاری قطره ای چنانچه از آب تصفیه شده است.فاده ننمایند بعد از مدتی دچار افت شدید و گرفتگی خواهد شد و کارایی خود را از دست می دهند.



( فروش ) های دیگر