فروش تصفیه آب صنعتی در ورامین

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.


نرخ روز دستگاه RO، تعرفه خدمات دستگاه سیستم RO صنعتی و نرخ‌نامه خدمات مرتبط با دستگاه سیستم اسمز معکوس به‌صورت روزانه در سایت آب پاک سازان منتشر می‌شود تا مشتریان گرامی با اطلاع کامل از قیمت روز دستگاه تصفیه آب صنعتی اقدام به خرید کنند.

سلام آقای قدکساز من علي الدباغ من محافظة كركوك العراق زمینی داریم به مقدار هکتار جنب زهکش می خوام از آب زهکش برای زمین است.فاده کنم آیا به صرفه است. که دستگاه خریداریم کنم. خیلی ممنون که راهنمایی می کنید اطلاعی ندارم فقط اگه میشه بیشتر راهنمایی کنید زهکش متر از زمین فاصله داره فرض کنید این کار شدنی است. هزینه دستگاهی که قابلیت این کار را داشته باشه چقدر است. آیا به صرفه است. گندم ، شلتوک یا غیره جنابعالی چه پیشنهادی دارید؟

سلام.دستگاه تسفیه آب میخام الی ۵ هزار سختی آب ما هست برای کارخانه یخ پیشنهاد شما چیست؟ هدر رفت آب چقدر داره؟ تعویض ممبران بر اساس سختی هر چند وقت؟ نقد؟ شرایط؟ نیمه صنعتی هم دارین؟ در شبانه روز اون چ قیمت هست؟ Roهست دیگه؟و هزینه جانبی چقدر داره؟من برای ماه در سال میخام است.فاده کنم



( فروش ) های دیگر