فروش تصفیه فاضلاب در بازار لاله زار

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نیروگاه ها نیز برای کاهش آلایندگی باقیمانده مواد حاصل از احتراق را از طریق آبگیری در حوضچه ها، تصفیه پسماندها و شیرابه ها و جریان های رواناب و تصفیه آب های زیرزمینی است.فاده کرده اند. همچنین شرکتهای فرآوری مواد شیمیایی در مناطق جنوبی کشور در یک رویکرد یکپارچه و مشترک در طول چرخه حیات محصول، با حفظ رقابت، در سالهای اخیراثرات نامطلوب زیست محیطی را کاهش داده اند.

AOP یک اکسید کننده ثانویه قدرتمندتر و کمتر انتخابی در آب ایجاد می کند. این اکسید کننده ثانویه می تواند باعث اکسیداسیون بیشتر ترکیبات آلی شود تا زمانی که کاملاً به صورت دی اکسید کربن و آب تبدیل شوند. رادیکال هیدروکسیل پتانسیل اکسیداسیون بسیار بالاتری نسبت به ازن یا پراکسید هیدروژن دارد و معمولاً حداقل یک میلیون بار سریعتر واکنش نشان می دهد، بنابراین منجر به زمان تماس و تاثیر کمتری می شود.

به طور کلی به هر میزان که در هر یک از زمینه‌های اقلیمی، فرهنگی، فضای سبز و تأسیسات شهری، بهداشت و سلامت، کاربری‌های اداری، واحدهای مسکونی و مجتمع‌های تجاری و &#;، مصرف آب بیشتر باشد، تولید فاضلاب نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل بسته به نیاز کاربری، بایستی ظرفیت مناسبی برای



( فروش ) های دیگر