فروش تصفیه فاضلاب در بهارستان

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


به طور کلی، به فاضلاب خروجی از آپارتمانها و واحدهای مسکونی و همچنین کاربری‌های  اداری و تجاری، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و بیمارستانها و …، فاضلاب بهداشتی یا انسانی گفته می‌شود. اینگونه از فاضلاب‌ها می‌توانند از لحاظ شیوع بیماری‌های نوظهور و ویروس‌های عجیب، بسیار خطرناک باشند و از بین بردن سموم و باکتری‌ها از درون آن، امری بسیار واجب برای سلامت بشر و دیگر موجودات به شمار می‌رود. عمدتاَ به جهت

بسیاری از فاضلاب های صنعتی حاوی مقادیر قابل توجهی مواد جامد معلق هستند. که می توانند شامل الیاف تفاله در ضایعات تولید کاغذ، ذرات فلزی حاصل از عملیات فرآوری آهن و فولاد، خاکسترهای کک از نیروگاه ها، روغن و گریس حاصل از فرآوری مواد غذایی یا عملیات تصفیه روغن و گاز یا فقط ذرات رسی حاصل از رواناب کارخانه باشند. بنابراین تأسیسات تصفیه فاضلاب صنعتی اغلب شامل مرحله حذف مواد جامد در تصفیه اولیه هستند. همچنین فرایندهای جداسازی جامدات در ادامه فرایند در تصفیه خانه فاضلاب برای جداسازی وتغلیظ مواد بیولوژیکی در مرحله تصفیه ثانویه، حذف مواد معلق باقیمانده از طریق فیلتراسیون در انتهای تصفیه و پاک کردن آب از مواد جامد یا لجن است.فاده می شود.

اشعه ماورا بنفش از نظر زیست محیطی بی خطر است. و در طیف وسیعی از عوامل بیماری زا از جمله ویروس ها بسیار موثر شناخته می شود. امروزه، از اشعه ماورا بنفش برای ضد عفونی کردن فاضلاب شهری، آب آشامیدنی شهری و انواع کاربردهای صنعتی، است.خرها و سونا ها مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر