فروش تصفیه فاضلاب در تهران

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


وجود ذرات معلق موجود در پساب های صنعتی منجر به ایجاد رسوب در تجهیزات تصفیه می گردد و به همین منظور لازم است. در حذف آنها را به عنوان اولین گام در نظر گرفت. جمع آوری مواد جامد معلق در فاضلاب به شیوه های مختلفی انجام میشود که از اصلی ترین آنها می توان به است.فاده از آشغالگیرها اشاره نمود. نصب

پس از اکثر فرایندهای شفاف سازی، مرحله لخته سازی انجام می شود. لخته سازی از زمانی شروع می شود که ذرات خنثی شده یا به دام افتاده شروع به برخورد به یکدیگر و چسبیدن می کنند و ذرات بزرگتری را تشکیل می دهند. این روند می تواند به طور طبیعی اتفاق بیفتد و یا می تواند با افزودن لخته ساز پلیمری سرعت بیابد. لخته شدن، تجمع ذرات بی ثبات در ذرات بزرگ، می تواند با افزودن پلیمرهای آلی با وزن مولکولی بالا و محلول در آب ، افزایش یابد. این پلیمرها سایز فولیکول را از طریق اتصال و ایجاد پل مولکولی افزایش می دهند.

از دیگر روش های بیولوژیکی و هوازی برای تصفیه پساب ها می توان به MBR اشاره نمود. مراحل انجام کار در این روش شباهت زیادی با روش های لجن فعال دارد و تنها تفاوت موجود در آنها، عدم است.فاده از حوضچه های ته نشینی می باشد. در واقع عمل جداسازی لجم در این روش به کمک فیلترهای مخصوص صورت میگیرد. غشایها و فیلترهای در نظر گرفته شده برای این کار قادرند ذراتی به اندازه های . تا . میکرومتر را از پساب تصفیه شده جدا کنند. البته لازم به ذکر است. که این روش نیاز به هزینه اقتصادی بالایی داشته و ممبران های به کار رفته در آن گران می باشند. علاوه براین، اپراتورهای این روش نیاز به مهارت و دانش بالایی داشته و به همین دلیل از این روش زیاد است.فاده نمیشود.



( فروش ) های دیگر