مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در تهران

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..


اگر در یک صنعت خاص فعالیت دارید که پساب زیادی تولید می‌کنید، بهتر است. به تصفیه فاضلاب صنعتی تولیدی آن کارخانه توجه داشته باشید. برای این کار می‌توانید با شرکت‌های فعال در این صنعت مشورت کنید. اولین قدم در این راه طراحی سیستم تصفیه پساب و بازگردانی آب متناسب با نیاز شماست. برای این کار شرکت سازنده از شما آنالیز دقیق پساب تولیدی را مطالبه می‌کند و بر اساس ظرفیت تولیدی شما در روز یا در ساعت و نوع و غلظت آلاینده ها پکیج مناسبی از انواع روش‌های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی پیشنهاد می‌دهد. طراحی و تولید پکیج تصفیه پساب صنعتی یک امر تخصصی است. و نیاز به دانش علمی و تجربه دارد. بنابراین، برای رسیدن به بهترین نتیجه بهتر است. در مورد شرکت مورد نظر خوب تحقیق کنید و کار خود را به یک شرکت مورد تایید با نیروهای متخصص بسپارید.

در مواردی که فاضلاب حاوی مقادیر قابل توجهی هیدروکربن باشد، حذف این آلاینده ها به یک مشکل تبدیل می شود. چگالی روغن معمولاً کمتر از آب است.. بنابراین، اگر روغن امولسیون نشده باشد، می توان آن را در یک مرحله جدا سازی حذف نمود. همچنین این فرایند می تواند در مخازن دو منظوره که به طور همزمان برای شناور شدن روغن و ته نشینی مواد جامد طراحی شده، به انجام برسد. به عنوان مثال، در اکثر تصفیه خانه های صنعتی از یک کلریفایر مستطیل شکل با یک اسکیمر سطحی برای روغن و یک پاروی کفی برای جمع آوری مواد جامد به عنوان یک تجهیزات است.اندارد است.فاده می شود. این مدل از کلریفایر که توسط انستیتوی نفت آمریکا است.اندارد سازی شده است. و به عنوان جدا کننده API تعیین شده است..

روش تصفیه فاضلاب صنعتی به صورت شیمیایی یکی از انواع فرآیندهای تصفیه فاضلاب است. که طی آن یک ترکیب شیمیایی به پسماند تزریق می‌شود. با این کار، می‌توان فرآیند جداسازی ترکیبات مضر و از بین بردن آن‌ها را قبل از ورود به محیط زیست انجام داد. یکی از بهترین مثال‌ها در این روش حذف مواد روغنی است. که با تزریق ترکیبات شیمیایی مورد نظر به راحتی قابل انجام است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر