مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در دماوند

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..

تردید نیست که در اثر نزدیکی جغرافیایی و تماس مناطق با یکدیگر، هر منطقه ای برخی از خصوصیات زبانی و آداب و رسوم منطقه دیگر را کسب کرده‌است. اگرچه نمی‌توان این پیوندها را صرفاً معلول رابطه مستمر بین این گویش‌ها دانست، اما می‌توان رد پایی از خصوصیات این گویش به دست آورد تا در تحلیل‌های دقیق و علمی زبان شناسان از آنها است.فاده شود. از آنجا که تفاوت این گویش با گونه‌های دیگر آن در روستاها و بخش‌های دماوند و همچنین با گویش‌های شمیرانات و دیگر نقاط شمالی تهران بسیار اندک است.، بیشتر خصوصیات این گویش در مورد آنها نیز صادق است.. در شمال شهر دماوند، به فاصله دو یا سه کیلومتر از مرکز شهر، گویش مازندرانی رایج است.؛ اما درجنوب شهر تا شعاع کیلومتری لهجه‌های گویش دماوندی رواج دارد.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


یکی از رایج‌ترین روش‌های تصفیه فاضلاب و پساب صنعتی است.فاده از باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌‌ها است.، تا با است.فاده از آنها ترکیبات آلی موجود در پساب تجزیه شو‌ند. در این حالت باکتری‌ها از ترکیبات آلاینده موجود در پساب به عنوان غذا است.فاده می‌کنند و آن ها را تجزیه می‌کنند.

تصفیه خانه های فاضلاب برای تبدیل فاضلاب خام به پساب نهایی قابل قبول و دفع مواد جامد حذف شده یا تولید شده در طی فرآیند طراحی شده اند. که در بیشتر موارد، برای آلودگی های معلق و محلول به انجام پروسه های خاص نیازمندیم. مثلا برای حذف برخی از آلاینده ها مانند فسفر یا فلزات سنگین، سیستم های تصفیه فاضلاب صنعتی ویژه ای مورد نیاز است..

تصفیه مناسب فاضلاب صنعتی می تواند به کارخانه شما در محافظت از محیط زیست، محافظت از تجهیزات و محافظت از شهرت شما کمک کند. به عنوان مثال، تولید کنندگان مواد غذایی در سالهای اخیر با اجرای راهکارهای تصفیه پساب، قادر به جلوگیری از جریمه های نظارتی، کنترل میزان انتشار گازهای گلخانه ای و از سرگیری تخلیه پساب سازگار با طبیعت در محیط زیست شده اند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر