مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در رباط کریم

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله


به تمامی این مشکلات، محروم شدن صنایع از پسآب باکیفیت و است.فاده مجدد از آن را اضافه کنید که نهایتاَ به افزایش مصرف آب، افزایش هزینه‌های تولید و البته افزایش آسیب به سفره های آب زیرزمینی منجر خواهد شد. دچار  اولیه و همچنین مشکلات عدیده ی نگهداری می باشد.

از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این روش، است.فاده از تجهیزات هوادهی متعدد به منظور تزریق هوا به درون لجن و فراهم شدن شرایط بهتر برای رشد باکتری ها و میکروارگانیسم های هوازی می باشد. در این روش بخش زیادی از لجن ته نشین شده وارد حوضچه مخصوص شده و هوادهی با شدت بالاتر در آن صورت میگیرد.

بسیاری از فاضلاب های صنعتی حاوی مقادیر قابل توجهی مواد جامد معلق هستند. که می توانند شامل الیاف تفاله در ضایعات تولید کاغذ، ذرات فلزی حاصل از عملیات فرآوری آهن و فولاد، خاکسترهای کک از نیروگاه ها، روغن و گریس حاصل از فرآوری مواد غذایی یا عملیات تصفیه روغن و گاز یا فقط ذرات رسی حاصل از رواناب کارخانه باشند. بنابراین تأسیسات تصفیه فاضلاب صنعتی اغلب شامل مرحله حذف مواد جامد در تصفیه اولیه هستند. همچنین فرایندهای جداسازی جامدات در ادامه فرایند در تصفیه خانه فاضلاب برای جداسازی وتغلیظ مواد بیولوژیکی در مرحله تصفیه ثانویه، حذف مواد معلق باقیمانده از طریق فیلتراسیون در انتهای تصفیه و پاک کردن آب از مواد جامد یا لجن است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر