فروش تصفیه فاضلاب در شهر ری

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان) بزرگترین واحد تولیدی تجهیزات آب و فاضلاب در ایران است. که با تکیه بر دانش فنی متخصصان و بیش از سال تجربه خود در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در ایران ،یکی از برجسته ترین و پر افتخارترین کارخانجات تولید کننده پکیج و مخازن و تجهیزات مورد است.فاده در صنایع مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی می باشد.

پیش از هر چیز لازم است. بدانید که که منظور از متریال و جنس بدنه دستگاه‌های تصفیه فاضلاب چیست؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که منظور از متربال بدنه دستگاه، نوع جنس به کار رفته در بدنه‌ی بیرونی و برخی از صفحه‌های نگهدارنده‌ی داخلی میباشد که سیستم‌های تصفیه، هوادهی و &#; در درون آن جای گرفته است..

با توجه به تاثیرات منفی که ورود این پساب های صنعتی به محیط زیست به همراه دارند، لذا تصفیه آنها امری بسیار مهم و ضروری است. و انتخاب روش مناسب جهت تصفیه فاضلاب صنعتی نیز از اهمیت ویژه ای برخورداد است.. به طوریکه روش های تصفیه فاضلاب صنعتی یا پساب صنعتی با توجه به نوع مواد آلاینده موجود در فاضلاب شیمیایی طراحی شده و دارای ویژگی های خاصی هستند. شرکت فنی مهندسی لیان تدبیر، پیشرو در تصفیه فاضلاب صنعتی و بازیابی پساب صنعتی و تولیدکننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب با ارائه فناوری های نوین تصفیه فاضلاب صنعتی در خدمت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد و داروسازی جهت کمک به تصفیه فاضلاب و بازیابی پساب ها و حامی محیط زیست می باشد.



( فروش ) های دیگر