فروش تصفیه فاضلاب در شهر سنگ تهران

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.


در سال به منظور حذف نیترات و افزایش راندمان حذف از تلفیق لجن فعال هوادهی گسترده و انوکسیک به همراه تعویض مراحل انوکسیک، هوادهی در این سیستم است.فاده شد. روش باردنفو مركب از چهار ناحيه انوكســيك/ هوادهی / انوكســيك / هوادهی اســت. در روش باردنفو بدون اســتفاده از منبع كربن اضافى زدايش نيتروژن تا درصد انجام می­پذيرد . ســن لجن در اين سامانه به طور معمول تا روز است. كه بستگى به دما و غلظت نيتروژن ورودى دارد ولى اگر بخواهند عمل تثبيت لجن در آن صورت گيرد حجم حوضچه­ها را بزرگتر می­كنند و ســن لجن حدود تا روز انتخاب  می­شود. شکل زیر شکل شماتیک این فرایند را نشان می­دهد.

به منظور کاهش هزینه های اقتصادی در تصفیه خانه هایی که ورودی ساب به آن کم می باشد، بخش های ته نشینی و هوادهی با هم ترکیب شده و تحت عنوان SBR فرآیند تصفیه صورت میگیرد. این روش در واقع از چند سیکل تشکیل شده است. که در طول روز در زمان های مشخص انجام میشود. به عنوان مثال در این روش ابتدا حدود ساعت زمان برای پرشدن منبع اختصاص داده شده و ساعت برای هوادهی با تجهیزات مختلف انجام میشود. در نهایت و پس از تصفیه نیم ساعت برای ته نشینی مواد آلاینده و لحن و نیم ساعت نیز برای تخلیه پساب های تصفیه شده در نظر گرفته میشود. هوادهی در این روش به کمک دیوفیوزرها و هواده های جت انجام میشود.

علاوه بر این، فاضلاب آلوده (فاضلاب غیر تصفیه شده) شامل هر دو مواد آلی و معدنی حیات دریایی را از بین می برد و توانایی تولید مثل آن را کاهش می دهد. تنوع ناخالصی ها در فاضلاب های صنعتی به بسیاری از مشکلات بهداشتی جدی و آسیب رساندن به محیط طبیعی مرتبط است..



( فروش ) های دیگر