مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در شهر قدس

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.


تصفیه فاضلاب صنعتی یکی از موضوعاتی است. که در سالهای اخیر با توجه به کاهش منابع آب و گسترش صنایع مختلف به شدت پر رنگ شده است.. چرا که عموما صنایع از حجم زیادی آب در عملیات تولیدی خود است.فاده می کنند. همچنین به دلیل اینکه مقداری از این آب در پروسه تولید آلوده می شود، قبل از تخلیه و رها سازی در محیط زیست، نیاز به تصفیه دارد. به همین جهت و به دلیل کاهش اثرات نا مطلوب زیست محیطی در اثر تخلیه پسماندهای صنعتی، قوانین محیطی سختگیرانه ای توسط سازمان محیط زیست کشور بر پساب صنایع اعمال شده است. که درجه تصفیه لازم برای محافظت از کیفیت آب در آن مشخص شده است..

به طور کلی به هر میزان که در هر یک از زمینه‌های اقلیمی، فرهنگی، فضای سبز و تأسیسات شهری، بهداشت و سلامت، کاربری‌های اداری، واحدهای مسکونی و مجتمع‌های تجاری و &#;، مصرف آب بیشتر باشد، تولید فاضلاب نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل بسته به نیاز کاربری، بایستی ظرفیت مناسبی برای

اما این سوال میتواند برایتان به وجود آمده باشد که مواد معدنی، چگونه در این فاضلاب ها ورود پیدا کرده‌اند؟! در پاسخ باید گفت که این نوع از فاضلابها عمدتاَ در اثر تغییر شرایط جوی و در اثر وقوع بارندگی و ذوب یخ‌های مناطق مرتفع به وجود آمده و با جریان یافتن در سطح زمین و برخورد با کثیفیهای موجود در سطح زمین (زباله ها و اجسام و مواد عفونی روی زمین) و همچنین به حرکت درآوردن ذرات و مواد موجود بر روی بام‌ها و سردرها، جاری شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر