مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در شهرک صنعتی قرچک

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


فرایند اکسیداسیون پیشرفته(AOP) یکی از فرایندهای موثر تصفیه پسابهای بسیار آلوده صنعتی و سمی است.. تحقیقات بسیار گستردهای در توسعه این فرایند در دهه اخیر درکشورهای پیشرفته صنعتی صورت گرفته است. که ممکن است. حتی فرایندهای مرسوم تصفیه پساب را در آینده به چالش بکشد. اگرچه روشهای متداول تصفیه بیولوژیکی توانایی تصفیه طیف وسیعی از آلاینده های موجود در پساب های مختلف را دارا هستند ولی در مورد برخی از ترکیبات آلاینده، تصفیه بیولوژیکی کارایی ندارد.

صنایع مختلف بزرگترین تولید کنندگان فاضلاب هستند. که در صورت عدم تصفیه مناسب و رها سازی این پساب ها در طبیعت، آسیب های بسیار جدی محیط زیستی به بار خواهد آمد. همچنین هرکدام از این صنایع نیازهای خاصی برای محدود کردن آسیب های زیست محیطی خود دارند.

به دلایلی مانند جلوگیری از آلودگی محیط زیست و لزوم است.فاده مجدد از آب سبب شده است. که امروزه تصفیه فاضلاب های بهداشتی از اهیمت ویژه ای برخوردار شوند و فاضلاب جمع آوری شده و پساب از خانه ها، ادارات و صنایع، قبل از ورود به آب، زمین یا است.فاده مجدد آن، به تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب تخلیه می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر