فروش تصفیه فاضلاب در شهرک صنعتی پیشوا

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


تصفیه خانه های فاضلاب برای تبدیل فاضلاب خام به پساب نهایی قابل قبول و دفع مواد جامد حذف شده یا تولید شده در طی فرآیند طراحی شده اند. که در بیشتر موارد، برای آلودگی های معلق و محلول به انجام پروسه های خاص نیازمندیم. مثلا برای حذف برخی از آلاینده ها مانند فسفر یا فلزات سنگین، سیستم های تصفیه فاضلاب صنعتی ویژه ای مورد نیاز است..

اگر در یک صنعت خاص فعالیت دارید که پساب زیادی تولید می‌کنید، بهتر است. به تصفیه فاضلاب صنعتی تولیدی آن کارخانه توجه داشته باشید. برای این کار می‌توانید با شرکت‌های فعال در این صنعت مشورت کنید. اولین قدم در این راه طراحی سیستم تصفیه پساب و بازگردانی آب متناسب با نیاز شماست. برای این کار شرکت سازنده از شما آنالیز دقیق پساب تولیدی را مطالبه می‌کند و بر اساس ظرفیت تولیدی شما در روز یا در ساعت و نوع و غلظت آلاینده ها پکیج مناسبی از انواع روش‌های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی پیشنهاد می‌دهد. طراحی و تولید پکیج تصفیه پساب صنعتی یک امر تخصصی است. و نیاز به دانش علمی و تجربه دارد. بنابراین، برای رسیدن به بهترین نتیجه بهتر است. در مورد شرکت مورد نظر خوب تحقیق کنید و کار خود را به یک شرکت مورد تایید با نیروهای متخصص بسپارید.

نکته بسیار مهم در تمام روش های تصفیه فاضلاب صنعتی این است. که آلاینده ها پس از تزریق مواد شیمیایی یا اعمال روش های بیولوژیکی در کف مخزن یا است.خر ته نشین می گردد. جمع آوری این مواد به منظور جلوگیری از ایجاد لایه های عظیم لجن در کف است.خر توسط پل ته نشینی یا پل لجن روب، پل لجن روب دوار و



( فروش ) های دیگر