مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در شهریار

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


پس از اکثر فرایندهای شفاف سازی، مرحله لخته سازی انجام می شود. لخته سازی از زمانی شروع می شود که ذرات خنثی شده یا به دام افتاده شروع به برخورد به یکدیگر و چسبیدن می کنند و ذرات بزرگتری را تشکیل می دهند. این روند می تواند به طور طبیعی اتفاق بیفتد و یا می تواند با افزودن لخته ساز پلیمری سرعت بیابد. لخته شدن، تجمع ذرات بی ثبات در ذرات بزرگ، می تواند با افزودن پلیمرهای آلی با وزن مولکولی بالا و محلول در آب ، افزایش یابد. این پلیمرها سایز فولیکول را از طریق اتصال و ایجاد پل مولکولی افزایش می دهند.

به تمامی این مشکلات، محروم شدن صنایع از پسآب باکیفیت و است.فاده مجدد از آن را اضافه کنید که نهایتاَ به افزایش مصرف آب، افزایش هزینه‌های تولید و البته افزایش آسیب به سفره های آب زیرزمینی منجر خواهد شد. دچار  اولیه و همچنین مشکلات عدیده ی نگهداری می باشد.

انجام صحیح چرخه تصفیه فاضلاب، آب مورد نیاز سایر مصرف کنندگان را تولید می نماید. این نیازها ممکن است. برای تأمین آب شهری (به عنوان مثال چمن های آب شهری یا است.فاده در سیستم های دیگ بخار)، است.فاده های صنعتی یا کشاورزی، یا پرورش ماهی و حتی تفریح باشد. برای کاستن از فرایندهای پیچیده تصفیه فاضلاب، می توان فاضلاب را تا حد قابل قبول برای است.فاده جهت آبیاری گیاهان مورد است.فاده قرار داد. بدیهی است. که این عمل باعث کاهش مصرف منابع آب شیرین می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر