مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در فیروزکوه

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..


مقادیری از روغن معمولاً در پسابهای تولیدی صنایع مختلف وجود دارد. شرکت فران خدمات طراحی و ساخت فرایندهای متداول جداسازی روغن را متناسب با میزان روغن موجود در پساب و با ترکیب با دیگر فرایندهای تصفیه و جداسازی ارائه می نماید.

فرایند بی هوازی از باکتریها و میکروارگانیسم های بی هوازی در غیاب اکسیژن برای حذف آلودگیهای آلی است.فاده میکند. میکروارگانیسم های بی هوازی در بیوراکتور بی هوازی مواد آلی پساب یا فاضلاب را طی واکنش بیولوژیکی شکسته و آن را به توده جامد بیولوژیکی و گاز تبدیل می کنند. این فرایند بیوگازی تولید میکند که میتواند به عنوان سوخت برای تولید برق و یا سیستمهای گرمایشی است.فاده گردند. از دیگر مزیتهای فرایندهای تصفیه بیهوازی می توان به فضای کم مورد نیاز، هزینه های کم بهره برداری، حجم کم لجن تولید شده که میتوان به عنوان کود شیمیایی در کشاورزی است.فاده کرد، اشاره نمود.صنایع غذایی، صنایع کاغذ، تصفیه خانه های شهری و &#; از فرایند تصفیه بی هوازی است.فاده می کنند.

روش هوادهی گسترده، فرایند بهینه شده لجن فعال متعارف کاربردی در تصفیه خانه های بزرگ است. که در آن به واسطه تأمین اکسیژن کافی محلول توسط هوادهی عمقی، امکان فرایند بیولوژیکی توسط باکتریها فراهم شده و در نتیجه مواد آلی قابل تجزیه بصورت زیستی، از فاضلاب حذف می گردند. در این روش هوای فشرده تولیدی توسط بلوئر و نازل‌های موجود در مخزن، درون فاضلاب حل شده و علاوه بر تامین اکسیژن مورد نیاز، موجب اختلاط سیستم و در نتیجه در دسترس قرار گرفتن مواد مغذی برای باکتریهای معلق می‌گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر