فروش تصفیه فاضلاب در قرچک

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.


به دلایلی مانند جلوگیری از آلودگی محیط زیست و لزوم است.فاده مجدد از آب سبب شده است. که امروزه تصفیه فاضلاب های بهداشتی از اهیمت ویژه ای برخوردار شوند و فاضلاب جمع آوری شده و پساب از خانه ها، ادارات و صنایع، قبل از ورود به آب، زمین یا است.فاده مجدد آن، به تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب تخلیه می شوند.

فاضلاب صنعتی تولیدی از تأسیسات تولید نفت و گاز غالبا به تعدادی مرحله برای تصفیه مؤثر برای از بین بردن روغن و مواد جامد نیاز دارد. یک واحد CPI می تواند به عنوان دستگاه اصلی حذف روغن / مواد جامد بسیار مؤثر باشد. جداسازی چربی و روغن از آب ، پساب و فاضلاب صنعتی توسط چربی گیری با فرایند CPI به طور گسترده ای به کار می رود. این سیستم شامل صفحات موجدار موازی می باشد که تعداد و زاویه ی این صفحات بر اساس جریان فاضلاب صنعتی و مشخصات کیفی آن می باشد. اثربخشی این روش در معرض عوامل مختلفی از جمله اختلاف چگالی و دانسیته ، ویسکوزیته ی روغن ، عوامل محیطی و غیره قرار دارد.

جداکننده CPI با است.فاده از صفحه های فرم دهی شده و است.فاده از شتاب جاذبه این امکان را فراهم میکند که بازدهی بسیار بالایی در جداسازی روغن و آب حاصل شود. ساختار ساده این فرایند هزینه های ساخت و نگهداری را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. صفحات فرم دهی شده، به صورت مجموعه ای از صفحات پلاستیکی( تقویت شده به وسلیه رزین یا است.یل ضد زنگ) با افزایش سطح جداسازی، زمان ماند پساب عبوری را کاهش می دهد.



( فروش ) های دیگر