فروش تصفیه فاضلاب در لواسان

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.


روش تصفیه فاضلاب صنعتی به صورت شیمیایی یکی از انواع فرآیندهای تصفیه فاضلاب است. که طی آن یک ترکیب شیمیایی به پسماند تزریق می‌شود. با این کار، می‌توان فرآیند جداسازی ترکیبات مضر و از بین بردن آن‌ها را قبل از ورود به محیط زیست انجام داد. یکی از بهترین مثال‌ها در این روش حذف مواد روغنی است. که با تزریق ترکیبات شیمیایی مورد نظر به راحتی قابل انجام است..

به عنوان مثال، صنعت برق &#; یکی از بزرگترین مصرف کنندگان آب &#; همچنین یکی از بزرگترین آلاینده های محیط زیست است.. کارخانه های مصرف کننده زغال سنگ مانند قطران به طور منظم کادمیوم، کروم و سرب را به آبراه های عمومی تخلیه می کنند. جیوه نیز به دلیل نصب سیستم های گوگردزدایی در بسیاری از تاسیسات سوختن زغال سنگ، به طور فزاینده ای به یک آلاینده قابل توجه در کارخانه های تولید زغال سنگ تبدیل شده است.. پروسه گوگرد زدایی منجر به کاهش قابل توجه انتشار جیوه در هوا شده است. اما در عوض این کار باعث انتقال آلاینده های جیوه جریان فاضلاب شده است.. همچنین سایر صنایع مانند تصفیه نفت (پالایشگاه ها)، بازیابی گاز طبیعی و سایر صنایع سبک و سنگین نیز فاضلاب آلوده به جیوه تولید می کنند.

از دیگر روش های بیولوژیکی و هوازی برای تصفیه پساب ها می توان به MBR اشاره نمود. مراحل انجام کار در این روش شباهت زیادی با روش های لجن فعال دارد و تنها تفاوت موجود در آنها، عدم است.فاده از حوضچه های ته نشینی می باشد. در واقع عمل جداسازی لجم در این روش به کمک فیلترهای مخصوص صورت میگیرد. غشایها و فیلترهای در نظر گرفته شده برای این کار قادرند ذراتی به اندازه های . تا . میکرومتر را از پساب تصفیه شده جدا کنند. البته لازم به ذکر است. که این روش نیاز به هزینه اقتصادی بالایی داشته و ممبران های به کار رفته در آن گران می باشند. علاوه براین، اپراتورهای این روش نیاز به مهارت و دانش بالایی داشته و به همین دلیل از این روش زیاد است.فاده نمیشود.



( فروش ) های دیگر