فروش تصفیه فاضلاب در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


 جامداتی که در ناحیه ته­نشینی جداشده­اند به ناحیه بستر فعال بازگردانده می­شوند درحالیکه مایع به شکل پساب از سرریز خارج می­گردد. موادآلی توسط توده زیستی تثبیت می­شود و گاز حاصل ازتثبیت مواد زاید درمحفظه گاز جمع­آوری می­گردد.

از دیگر روش های بیولوژیکی و هوازی برای تصفیه پساب ها می توان به MBR اشاره نمود. مراحل انجام کار در این روش شباهت زیادی با روش های لجن فعال دارد و تنها تفاوت موجود در آنها، عدم است.فاده از حوضچه های ته نشینی می باشد. در واقع عمل جداسازی لجم در این روش به کمک فیلترهای مخصوص صورت میگیرد. غشایها و فیلترهای در نظر گرفته شده برای این کار قادرند ذراتی به اندازه های . تا . میکرومتر را از پساب تصفیه شده جدا کنند. البته لازم به ذکر است. که این روش نیاز به هزینه اقتصادی بالایی داشته و ممبران های به کار رفته در آن گران می باشند. علاوه براین، اپراتورهای این روش نیاز به مهارت و دانش بالایی داشته و به همین دلیل از این روش زیاد است.فاده نمیشود.

فاضلاب یک کارخانه صنعتی ممکن است. طیف گسترده و متغیری از آلاینده ها را شامل شود &#; از جمله BOD ، نیاز اکسیژن شیمیایی یا COD (مقدار اکسیژن قابل مصرف در اثر واکنش در محلول اندازه گیری شده)، رنگ، فنل ها، سیانیدها، زباله های بهداشتی و تعداد زیادی از مواد شیمیایی پیچیده.



( فروش ) های دیگر