مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در ناحیه صنعتی بیجین ری

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


شرکت های تولید کاغذ و خمیر کاغذ بایستی سولفید هیدروژن تولید شده در تأسیسات تصفیه زباله خود را کاهش دهند. علاوه بر این تولید کنندگان کاغذ بایستی، سطح اکسیژن محلول در پساب خود را بهبود بخشند، چرا که کمبود اکسیژن می تواند زندگی آبزیان را به خطر بیندازد.

فرآیند بیو راکتور غشایی، فرایند تصفیه ی بیولوژیکی معمولی (به عنوان مثال ، لجن فعال) را با فیلتراسیون غشایی ترکیب می کند تا سطح پیشرفته ای از حذف مواد جامد آلی و معلق را فراهم کند. در یک سیستم MBR ، غشاها در یک راکتور بیولوژیکی هوادهی غوطه ور می شوند. این غشاها دارای تخلخل هایی از . میکرون تا . میکرون هستند که بین میکروفیلتر و اولترا افیلتراسیون در نظر گرفته شده اند. ماژول های غشایی درون مخزن هوازی غوطه ور می شوند که محتویات آلی (BOD) موجود در فاضلاب از طریق بیولوژیکی توسط لجن فعال تخریب می شوند. غلظت MLSS در سیستم MBR تا گرم در لیتر در مقایسه با تا گرم در لیتر در سیستم های لجن فعال معمولی است. ، بنابراین زمان احتباس احتمالی تنها درصد یک سیستم معمولی است.. غشاها همچنین از طریق فرآیند فیلتراسیون ، مواد معلق را از مایع جدا می کنند.

دقت داشته باشید که برای دبی فاضلاب ورودی بیشتر از مترمکعب در طول روز، بایستی به ساخت تصفیه خانه  بتنی اقدام شود. همچنین می‌توان برای این حجم وسیع از دبی فاضلاب ورودی، از ترکیب سازه‌ های فلزی، کامپوزیتی و پلی اتیلنی در چند مدول هماهنگ با یکدیگر (در جهت یک کارکرد واحد) است.فاده نمود. بد نیست بدانید که طراحی مدولار، امکان پرتابل بودن پکیج و ایجاد شوک هیدرولیکی را برای اپراتورهای کارگاه های تولیدی فراهم خواهد نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر