مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در ورامین

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


فرایند بی هوازی از باکتریها و میکروارگانیسم های بی هوازی در غیاب اکسیژن برای حذف آلودگیهای آلی است.فاده میکند. میکروارگانیسم های بی هوازی در بیوراکتور بی هوازی مواد آلی پساب یا فاضلاب را طی واکنش بیولوژیکی شکسته و آن را به توده جامد بیولوژیکی و گاز تبدیل می کنند. این فرایند بیوگازی تولید میکند که میتواند به عنوان سوخت برای تولید برق و یا سیستمهای گرمایشی است.فاده گردند. از دیگر مزیتهای فرایندهای تصفیه بیهوازی می توان به فضای کم مورد نیاز، هزینه های کم بهره برداری، حجم کم لجن تولید شده که میتوان به عنوان کود شیمیایی در کشاورزی است.فاده کرد، اشاره نمود.صنایع غذایی، صنایع کاغذ، تصفیه خانه های شهری و &#; از فرایند تصفیه بی هوازی است.فاده می کنند.

به عنوان مثال، صنعت برق &#; یکی از بزرگترین مصرف کنندگان آب &#; همچنین یکی از بزرگترین آلاینده های محیط زیست است.. کارخانه های مصرف کننده زغال سنگ مانند قطران به طور منظم کادمیوم، کروم و سرب را به آبراه های عمومی تخلیه می کنند. جیوه نیز به دلیل نصب سیستم های گوگردزدایی در بسیاری از تاسیسات سوختن زغال سنگ، به طور فزاینده ای به یک آلاینده قابل توجه در کارخانه های تولید زغال سنگ تبدیل شده است.. پروسه گوگرد زدایی منجر به کاهش قابل توجه انتشار جیوه در هوا شده است. اما در عوض این کار باعث انتقال آلاینده های جیوه جریان فاضلاب شده است.. همچنین سایر صنایع مانند تصفیه نفت (پالایشگاه ها)، بازیابی گاز طبیعی و سایر صنایع سبک و سنگین نیز فاضلاب آلوده به جیوه تولید می کنند.

سلام . جناب مهندس پیرو صحبتی که با هم داشتیم در خصوص پکیج تصفیه فاضلاب خروجی از کارخانه ما (اروم آدا) که شامل فاضلاب صنعتی میشه قرار شد به من پروپوزال بدید . ممنون میشم تسریع کنید . قیمت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی که برای ما پیش بینی میکنید حدودا چقدره ؟



( مشاوره و اجرا ) های دیگر