مشاوره و اجرا تصفیه فاضلاب در چهاردانگه

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


مقادیری از روغن معمولاً در پسابهای تولیدی صنایع مختلف وجود دارد. شرکت فران خدمات طراحی و ساخت فرایندهای متداول جداسازی روغن را متناسب با میزان روغن موجود در پساب و با ترکیب با دیگر فرایندهای تصفیه و جداسازی ارائه می نماید.

نیروگاه ها نیز برای کاهش آلایندگی باقیمانده مواد حاصل از احتراق را از طریق آبگیری در حوضچه ها، تصفیه پسماندها و شیرابه ها و جریان های رواناب و تصفیه آب های زیرزمینی است.فاده کرده اند. همچنین شرکتهای فرآوری مواد شیمیایی در مناطق جنوبی کشور در یک رویکرد یکپارچه و مشترک در طول چرخه حیات محصول، با حفظ رقابت، در سالهای اخیراثرات نامطلوب زیست محیطی را کاهش داده اند.

در واقع نگهداری‌های دوره ای از دستگاه‌های تصفیه، به شکلی مستقیم بر عملکرد و راندمان صنایع و کارگاه‌ها تأثیرگذار خواهد بود و علاوه بر دورساختن آلودگی از محیط کارگاه و محیط زیست و تولید پسآب باکیفیت برای است.فاده مجدد در صنعت، در کاهش مصرف آب نیز موثر می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر