این مسیر از تهران و بدون ترافیک ساعت و نیم طی میشود. یک مسیر دیگر از تهران به دیزین، مسیر فشم در لشکرک است.. از اتوبان بابایی وارد جاده لشکرک شده و دوراهی قوشک را به سمت فشم بروید تا به دیزین برسید. محور شمشک به دیزین در اینجا قرار دارد و در فصل زمستان به علت سردی و برودت هوا بسته است.. همان طور که گفته شد مهمترین مشخصه دیزین پیست اسکی آن میباشد که با وجود قدمت ساله هنوز هم فدراسیون جهانی آن را تائید میکند. در تهران پیستهای اسکی دیگری نیز وجود دارد اما هیچ یک به پای دیزین نمیرسند.
درواقع پیست اسنو پارک دیزین جایی است. که اسکیبازان حرفهای و ورزشکاران به حرکات نمایشی و مسابقات جذاب خود میپردازند و شاید شما نتوانید مثل آنها اسکی کنید اما مطمئنا از تماشای آنها، آن هم در ارتفاع بالا و شیبهای هیجانی پیست اسکی دیزین لذت خواهید برد.
معتبرترین مرجع گردشگری در ایران با سال سابقه درخشان در این زمینه، اکنون مفتخریم تا با برند InToDay در خدمت شما باشیم. مجموعه ما همواره برای خلق اطلاعاتی مفید برای مخاطبین اینتودِی میکوشند. بهترین تصمیم با اینتودِی
ارتباط گستران هزاره اولین مرکز تخصصی جمع آوری و اطلاع رسانی آگهی های تجاری مناقصه، مزایده و است.علام بها در کشور دارای گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
عملیات خاکی به عنوان یکی از فعالیتهای مهم راهسازی و بهسازی، نیازمند محاسبات دقیق برای ارائه برنامههای اجرایی مناسب است.. به این منظور، فرادرس، یک فیلم آموزشی تخصصی را در زمینه راهسازی و محاسبه عملیات خاکی برای دانشجویان مهندسی عمران و دواطلبان کنکور کارشناسی ارشد تهیه کرده است.. لینک زیر، جزئیات این فرادرس را نمایش میدهد:
تاریخچه روشهای مدرن عملیات خاکی به دوران روم باستان (بیش از سال پیش) باز میگردد. رومیها در طی امپراتوری خود بیش از هزار کیلومتر جاده اصلی احداث کردند. جاده آپیا با عرض حدود . متر، امکان عبور دو کالسکه از یک مسیر کوهستانی را فراهم میکرد.
با توجه به نیاز به ساخت مسیرهای دسترسی به میادین نفت و گاز جهت است.حصال، حمل مصالح سنتی جهت ایجاد بستر نیازمند زمان و هزینه زیادی خواهد بود. لذا ساخت مسیرهای دسترسی با است.فاده از ژئوگرید بسیار بهتر، سریعتر و ارزان تر خواهد بود.
تصویر بالا، پلان توپوگرافی و مقطع عرضی بخشی از یک مسیر را نمایش میدهد. مهندسان پس از تهیه این مقطع، سطح پیشنهادی با شیب پایدار را رسم میکنند. سپس، با توجه به اختلاف بین سطح واقعی و سطح پیشنهادی در مقاطع مختلف، حجم عملیات خاکی را به دست میآورند.