فروش تفلون نسوز در بهارستان

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


ورق های نسوز جز یکی از پر کاربردترین محصولات نسوزی هستند که در بازار وجود دارند دلیل این امر را می‌توان به ویژگی هایی از جمله تحمل حرارتی تا دمای درجه سانتیگراد، داشتن ضریب سایشی بسیار پایین ،ضربه پذیر بودن آنها و همچنین مقاوم بودن در برابر مواد اسیدی و بازی و غیره نسبت داد .

این موارد گوشه ای مزیت های این محصول بی نظیر بود . اما نکته قابل توجهی که در رابطه با این محصول وجود دارد شیوه اتصال آن است. . از آن جایی که این ماده کاملاً نچسب می باشد لذا نمی توان بصورت مستقیم آن را به سطوح متصل نمود. برای اتصال این ماده از شیوه ای به نام اچینگ است.فاده می شود . در طی این روش سطح تفلون ها متخلخل می شود و به وسیله چسب های اپوکسی به سطوح مختلف متصل می شود . این موضوع سبب شده است. تا بسیاری از عرضه کنندگان تفلون نسوز را بصورت تفلون های اچ شده عرضه نمایند . این تفلون ها عموما به دو صورت رول و ورق عرضه می شود .

نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.



( فروش ) های دیگر