فروش تفلون نسوز در شهر ری

Fireproof Teflon-1
Fireproof Teflon-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


این موارد گوشه ای مزیت های این محصول بی نظیر بود . اما نکته قابل توجهی که در رابطه با این محصول وجود دارد شیوه اتصال آن است. . از آن جایی که این ماده کاملاً نچسب می باشد لذا نمی توان بصورت مستقیم آن را به سطوح متصل نمود. برای اتصال این ماده از شیوه ای به نام اچینگ است.فاده می شود . در طی این روش سطح تفلون ها متخلخل می شود و به وسیله چسب های اپوکسی به سطوح مختلف متصل می شود . این موضوع سبب شده است. تا بسیاری از عرضه کنندگان تفلون نسوز را بصورت تفلون های اچ شده عرضه نمایند . این تفلون ها عموما به دو صورت رول و ورق عرضه می شود .

ورق های نسوز جز یکی از پر کاربردترین محصولات نسوزی هستند که در بازار وجود دارند دلیل این امر را می‌توان به ویژگی هایی از جمله تحمل حرارتی تا دمای درجه سانتیگراد، داشتن ضریب سایشی بسیار پایین ،ضربه پذیر بودن آنها و همچنین مقاوم بودن در برابر مواد اسیدی و بازی و غیره نسبت داد .

تفلون نسوز در واقع یکی از پر کاربردترین محصولات نسوز است. که به واسطه خصوصیاتی که دارد توانسته جای خود را در زندگی انسان باز کند . این محصول در واقع تحت نام تجاری PTFE شناخته می شود که ترکیبی ساخته شده از پلی تترافلوراتین است. . این ماده می تواند دما های بالایی را تحمل نماید و به همین جهت می تواند در بخش های مختلف صنایع به عنوان یک ماده نسوز مورد است.فاده قرار بگیرد.



( فروش ) های دیگر