شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.
شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
سلام خدمت شما جناب طهماسبی عزیز، اجاره تلویزیون شهری، فروش تلویزیون شهری و تامین قطعات و لوازم مورد نیازش، از جمله کارهای شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک در این بخش هستش، با بخش فروش و فنی ما در تماس باشید. پاسخ به ایمیل شما ارسال شد. موفق باشید.
LED . . . LED … . .
سلام خانم بهلولی، در انتخاب تلویزیون شهری میشه به طور خلاصه به این نکات اشاره کرد : - فضای مورد نظر جهت نصب : ایندور یا اوت دور بودن ماژول مشخص میشه. - فاصله دید صفحه نمایش تا مخاطب : رزولوشن ماژول ها مشخص که چه نوع دات پیچی است.فاده کنید. به طور کلی میشه گفت نوع ماژول بسیار مهمه و قیمت تمام شده یک کار خیلی بهش بستگی داره. لطفا برای مشاوره با کارشناسان ما با شمارهای: تماس بگیرید. موفق باشید.
در تلویزیون شهری هر کابینت بطور کاملا مستقل از دیگر کابینتها میباشد. هنگامی که کابینتها بر روی هم متصل میشوند به صورت هماهنگ با یکدیگر عمل میکنند. هر کابینت از تعداد زیادی ماژول تشکیل شده است. که در هر ماژول بسته به نوع آن، تعدادی
ضعف ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینههای بالای تعویض در مناسبتهای گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است.. ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابلیت ساخت و طراحی مجدد را ندارند. در سالهای اخیر سطح تبیلغات شهری بسیار با گذشته فاصله گرفته است.. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است..