هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.
چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.
آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.
در این محصول یک پایه قوی و چرخدار وجود دارد که میتوان به راحتی تلویزیون را روی آن نصب کرد و به محل مورد نظر انتقال داد. حمل و نقل تلویزیون سیار کار چندان مشکلی نیست. میتوان کابینتهای تلویزیون را از یکدیگر جداکرده و در باکسهای مخصوصی قرارداد تا در هنگام جابهجایی دچار آسیب یا مشکل نشوند.
اخیرا تلویزیون شهری سه بعدی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.. پخش تصاویر سه بعدی از طریق این تلویزیون باعث جلب توجه (حتی حیرت) بینندگان میشود. به همین دلیل میتوان با کمک آنها تبلیغات بسیار اثربخشی را در محیطهای نمایشگاهی یا فروشگاهی ایجاد نمود. در این تلویزیونها با تنظیم زاویه نور تصاویر برای چشم چپ و راست انسان، تصاویری سه بعدی و واقعی خلق میشود.
یک تلویزیون شهری باید بتواند اطلاعات تصاویری که از کاربر دریافت میکند را روی مانیتور خود نمایش دهد. با کمک یک برد کنترل که امکان اتصال به درگاههای شبکه LAN و USB را دارد، میتوان دیتای تبلیغاتی را به راحتی به نمایشگر انتقال داد. نرم افزار پخش ویدئو نیز بر روی این برد نصب و اجرا میشود. در بخش
برای اینکه تلویزیون شهری روشن شود و تصاویر را نمایش دهد نیاز به یک منبع تغذیه دارد. پاور در تلویزیونها اهمیت زیادی دارد. زیرا اگر برق مورد نیاز یک ماژول تامین نشود ممکن است. LEDها دچار سوختگی شوند و قسمتهایی از پنل تلویزیون دچار نقص شود.
ضعف ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینههای بالای تعویض در مناسبتهای گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است.. ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابلیت ساخت و طراحی مجدد را ندارند. در سالهای اخیر سطح تبیلغات شهری بسیار با گذشته فاصله گرفته است.. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است..