فروش توربین در غرب تهران

Turbine-1
Turbine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های بسیار قدیمی در تهران که آغاز ساخت و ساز در آن به اواخر دهه خورشیدی و پیش از آغاز المپیک آسیایی در آنجا باز می گردد. در این محله که مهندسین ایتالیایی ساخت و ساز آن را بر عهده داشتند یک منطقه مسکونی برای ورزشکاران بود که پس از انقلاب اسلامی به کلی تغییر ماهیت داد. در این منطقه امروزه خانه های ویلایی قرار دارد که وجود پارک جوان مردان زیبایی منحصر به فردی به آن داده است..

تمامی این جاذبه های گردشگری ارزش دیدن را دارند و حتی افراد بسیاری برای گشت و گذار و تفریح به این منطقه و محله های غربی تهران در منطقه می آیند تا ساعاتی را در این جاذبه های گردشگری خوش آب و هوا بگذرانند. اگر تا به حال از این جاذبه های گردشگری دیدن نکرده اید توصیه می کنیم حتما زمانی را به گشت و گذار در این منطقه بگذارید و حتما از این جاذبه ها و بوستان ها دیدن کنید و ساعاتی را فارغ از مشغله فکری سپری کنید. 

باید اشاره کنیم که آب و هوا در محله های غرب تهران به ویژه در منطقه بسیار عالی و خوب می باشد و نسبت به سایر مناطق شهر تهران، آلودگی کمتری در این منطقه از پایتخت وجود دارد. همچنین جالب است. بدانید که با فرا رسیدن فصل سرما در پایتخت، سوز شدیدی از سمت کرج به تهران وجود دارد که منطقه نیز با قرار داشتن در نزدیکی است.ان البرز، میزان سرمای بیشتری نسبت به سایر نقاط تهران دارد. 


صنعت ماشین آلات دوار (Rotary Machines)، یکی از شاخه های اصلی ماشین سازی در جهان است. که به دلیل اهمیت بالای کاربری این تجهیزات در حوزه تامین انرژی و همچنین پیچیدگی های غیر قابل انکار طراحی، ساخت و بهره برداری آنها، در طول یکصد سال گذشته، همیشه مورد توجه صنایع پیشرفته، مراکز علمی و تحقیقاتی، دولت ها و البته سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده است..

شرکت مهندسی بدرسیستم، با شناخت حاصل از نگاه بین المللی به دانش ساخت و تولید، از دهه شمسی (دهه میلادی) نسبت به حضور موثر در بازار ماشین آلات دوار به صورت هدفمند برنامه ریزی کرده و پروژه های گوناگونی را به انجام رسانده است..



( فروش ) های دیگر