خدمات و سرویس توربین در ورامین

Turbine-1
Turbine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..


شرکت مهندسی بدرسیستم، با شناخت حاصل از نگاه بین المللی به دانش ساخت و تولید، از دهه شمسی (دهه میلادی) نسبت به حضور موثر در بازار ماشین آلات دوار به صورت هدفمند برنامه ریزی کرده و پروژه های گوناگونی را به انجام رسانده است..

صنعت ماشین آلات دوار (Rotary Machines)، یکی از شاخه های اصلی ماشین سازی در جهان است. که به دلیل اهمیت بالای کاربری این تجهیزات در حوزه تامین انرژی و همچنین پیچیدگی های غیر قابل انکار طراحی، ساخت و بهره برداری آنها، در طول یکصد سال گذشته، همیشه مورد توجه صنایع پیشرفته، مراکز علمی و تحقیقاتی، دولت ها و البته سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر