تولید و ساخت بی کربنات سدیم

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

جوش شیرین موجود در فروشگاه های مواد غذایی بی کربنات سدیم خالص و دارای درجه غذایی است.. نانوایان مقدار کمی جوش شیرین را به مخلوط آرد، شکر، تخم مرغ، کره و سایر مواد موجود در کیک ها، کلوچه ها و سایر محصولات پخته شده اضافه می کنند. از جوش شیرین همراه با مایه ترشی که اسیدی است.، است.فاده می شود و محصول سبک تری با طعم اسیدی کمتری تولید می شود. بسیاری از بوهای بد ناشی از اسیدها هستند و جوش شیرین هنگام واکنش با آن ها، این بوها را خنثی می کند. گازی که در طی واکنش اسید و باز بین جوش شیرین و اسیدی مانند خامه تارتار، آب لیمو یا اسید لاکتیک در دوغ آزاد می شود، باعث بالا رفتن کالاهای پخته می شود.

جوش شیرین همان سدیم بی کربنات خالص است. که به هنگام ترکیب شدن با رطوبت و یک ماده اسیدی مانند ماست، شکلات یا کره واکنش داده و نتیجه واکنش شیمیایی حاصل از این ترکیبات آزاد شدن حباب های کربن دی اکسید در دمای فر است. که باعث افزایش حجم محصولات پختی مانند نان و کیک می شود.

محلول دهان شویه می تواند به سلامت دهان و دندان های شما کمک کند . پس می تواند یک افزودنی عالی به برنامه بهداشتی شما باشد . برخی از قسمت های دهان مثل شکاف های دندان ، قسمت هایی از لثه و زبان و‌&#;ممکن است. در هنگام مسواک زدن تمیز نشود . پس بهتر است. از دهان شویه است.فاده کنید تا تمامی قسمت های دهان ضد عفونی و‌ تمیز شود . برای دهان شویه می توانید از سدیم بی کربنات است.فاده کنید .


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .