تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

مصارف صنعتی آرسنیک تری اکسید، شامل است.فاده در تولیدمحصولات پیشرو در جنگل ها، تولید شیشه های بی رنگ و الکترونیک است.. تری اکسید به عنوان ترکیب اصلی آرسنیک، پیشرو در تولید عنصر، آلیاژهای آرسنیک و نیمه هادی های آرسنید است.. ترکیبات مبتنی بر آرسنیک سدیم آرسنیت و سدیم کاکودیلات از تری اکسید به دست می آیند.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

انسان می تواند در معرض آرسنیسین از چند طریق باشد: مانند مصرف مقادیر اندک موجود در غذا و آب یا تنفس هوای حاوی آرسنیک، تنفس خاک اره یا دود حاصل از سوزاندن از چوب تحت درمان با آرسنیک، زندگی در مناطقی که سطح زیادی از آرسنیک در سنگ دارند. در مشاغلی که در تماس با آرسنیک هستند که شامل تولید یا است.فاده از آرسنیک است.، مانند ذوب مس یا سرب، تصفیه چوب یا کاربرد سموم دفع آفات. تری اکسید آرسنیک به آسانی توسط دستگاه گوارش جذب می شود. اثرات سمی نیز پس از است.نشاق گرد و غبار یا دودها و پس از تماس با پوست به خوبی شناخته شده است.. اولین علائم مسمومیت حاد آرسنیک در اثر مصرف هضم، مشکلات گوارشی است.: است.فراغ، دردهای شکمی و اسهال که اغلب با خونریزی همراه است..


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .