تولید و ساخت سولفات منگنز

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

منگنز یک ریز مغذی است. که معمولاً در خاکهایی با سطح PH بالاتر از . با کمبود روبروست. وقتی گیاهان شما فاقد این ماده معدنی باشند ، علائمی قابل مشاهده دارند. به عنوان مثال ، لوبیا و بسیاری از محصولات غیر دانه ای در بین رگبرگهای برگ مناطق زرد یا سفید ایجاد می کنند. برای رفع این مشکل می توانید سولفات منگنز را که یکی از متداول ترین منابع کودی منگنز است. ، است.فاده کنید.

عنصر منگنز به عنوان یکی از مهم ترین ریز مغذی ها و به صورت کود کشاورزی به خاک هایی که دچار کمبود منگنز هستند تزریق می شود. کود سولفات منگنز کنجاله ساز حاوی منگنز و گوگرد می باشد. این عناصر در برگ و ساقه گیاه جذب شده و موجب افزایش رشد گیاهان می شود. از ویژگی های عنصر منگنز باید به این اشاره داشت که به عنوان فعال کننده آنزیم نیتریت ردوکتاز، در متابولیسم ازت شرکت می کند و همچنین با بهبود فرآیند فتوسنتز موجب بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی می شود. سولفات منگنز برای پسته نیز بسیار مورد است.فاده قرار می گیرد.

کیمیا پارس شایانکار آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های خریداران به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی از طریق وب‌سایت خود ، سولفات منگنز مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌ وسیله سیستم حمل‌ و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .