تولید و ساخت متیلن کلراید

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

DCM پلاستیک های خاصی را به صورت شیمیایی جوش می دهد. به عنوان مثال، برای آب بندی پوشش کنتورهای الکتریکی است.فاده می شود. غالباً به عنوان جز اصلی چسب های جوشکاری پلاستیک فروخته می شود، همچنین توسط علاقه مندان به ساختمان برای اتصال قطعات پلاستیکی به یکدیگر بسیار است.فاده می شود. معمولاً به آن &#;دی-كلو&#; گفته می شود.

اگرچه دی کلرومتان به راحتی در آب حل نمی شود، اما ممکن است. مقادیر کمی از آن در برخی از آب های آشامیدنی وجود داشته باشد. دی کلرومتان که در آب وجود دارد در اثر واکنش با سایر مواد شیمیایی یا باکتری به آرامی تجزیه می شود. بیش از ٪ دی کلرومتان در محیط به دی اکسید کربن (CO) تبدیل می شود، که در حال حاضر در هوا وجود دارد. تقریباً تا روز طول می کشد تا نیمی از دی کلرومتان در آب تجزیه شود.

متیل کلراید، یک گاز فشرده یا مایع قابل اشتعال، مخدر، بی رنگ و با بوی کمی شیرین است.. این گاز در آب و الکل کمی محلول است. و به عنوان مبرد است.فاده می شود. دی کلرومتان حامل کاتالیزور و عامل متیلاسیون نیز می باشد. در دمای محیط و فشار اتمسفر متیل کلراید یک گاز قابل اشتعال بی رنگ و سنگین تر از هوا و دارای بوی شیرین بسیار ضعیفی است.. در آب فقط به میزان کمی محلول است. اما در حلال های آلی به خوبی حل می شود. با سرد شدن در دمای - درجه سانتیگراد یا با فشار دادن تقریباً مایع می شود. بار در دمای درجه سانتیگراد، یک مایع شفاف و بی رنگ ایجاد می کند که در شرایط اتاق به سرعت بخار می شود و سردی زیادی ایجاد می کند.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .