تولید و ساخت هیدروکسید پتاس

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

پتاس یا هیدروکسید پتاسیم کاربرد های زیادی، اغلب به عنوان پیش ساز صابون های نرم و مایع دارد. هیدروکسید پتاسیم اغلب به منظور تولید انواع مواد شیمیایی حاوی پتاسیم نیز است.فاده می شود. پتاسیم هیدروکسید در آب نیز می تواند محلول باشد. این محصول را با نام های دیگری همچون پتاسیم هیدروکسید، پتاسیم هیدرات و پتاس سوزآور نیز می شناسند.

چراغ های معدنی مولا باتری قلیایی مجهزند.زیرا این نوع باتری ها از نظر مکانیکی مقاوم هستند و به آسانی سولفاته نمیشوند و کار با آنها ساده میباشد. جنس صفحات کاتد به ترتیب آهن خالص و کادمیوم مخلوط با کمی آهن است. و صفحات آند از هیدرات پتاسیم است..

هیدروکسید پتاسیم یا کاستیک سودا یک نمک معدنی پتاسیم است.. این ترکیب، یک هیدروکسید فلزی بازی است. که قدرت بازی زیادی دارد. در حالت محلول آبی، پتاسیم هیدروکسید به صورت یک محلول شفاف بی رنگ است.. در حالتی که پتاسیم هیدروکسید جامد باشد، به رنگ سفید است.. بویی ندارد و به شدت نم گیر است.؛ در صورتی که در ظرف برای مدت کوتاهی هم باز بماند یا شل باشد، رطوبت جذب می کند. تمادکالا با توجه به نیاز مخاطبان، مواد صنعتی پرکاربرد از جمله پتاسیم هیدروکسید را در سبد محصولات خود قرار داده است. و از این پس مخاطبان صنعتی و نیمه صنعتی می توانند به راحتی این محصول را از طریق سفارش در همین صفحه تهیه کنند.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .