تولید و ساخت پتاسیم کلراید

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

از کلرو پتاس برای تولید ترکیب هیدروکسید پتاس به عنوان مواد اولیه شیمیایی است.فاده می‌شود.از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به داروسازی، تولید مواد شوینده و صابون، مکملهای خوراک دام، در آب به عنوان تولید آب کامل، در عملیات است.خراج نفت و گاز از اعماق زمین، جایگزین ترکیب کلرید سدیم در شوینده های خانگی به عنوان نرم کننده، در کارخانجات تولید شیشه به عنوان عملیات شار، برای ایجاد شفافیت در شیشه عینک، تولید ظرف های شیشه‌ای، تولید انواع مانیتورهای تلویزیونی و کامپیوتری،  در برخی از ترکیبات به عنوان ضد منجمد کننده ،در تولید مواد آتش خاموش‌کن‌ها به همراه کلرید سدیم  اشاره می کنیم.

پتاسیم در بدن انسان ها نقش حیاطی و مهمی دارد و این نیاز ما با مصرف نمک کلرید پتاسیم رفع میشود. برای درمان پتاسیم خون پایین است.فاده میشود. با توجه به بالا رفتن تعداد بیمارانی که از کمبد پتاسیم در بدن خود رنج میبرند تقاظا و مصرف این محصول در این حوزه رو به افزایش است.. با است.فاده از تزریق کشنده کلرید پتاسیم اعدام و سقط جنین میشود. ولی اگر بیش ازحد مورد است.فاده قرار گیرد شخص دچار بیماری هیپرکالمی میگردد.

غیر از کاربرد این محصول در کشاورزی، این محصول در صنعت تولیدی ضد یخ ، تولید مصالح ساخت و ساز، مصرف در آزمایشگاه ها، تولید کاغذ، به عنوان جایگزین سدیم کلراید جهت تعدیل اسیدیته آب شرب، آبکاری فلزها و صنایع تولیدی رنگ نیز کاربرد فراوان دارد.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .