تولید و ساخت گلیسیرین

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

از نظر شیمیایی : گلیسرول به دلیل قطبیت بالا و نقطه جوش بالایی که دارد یک حلال خوب به شمار می آید." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا گلیسرول و گلیسیرین یک ماده هستند ؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "با اینکه گلیسرول نام دیگری از گلیسیرین است. اما به طور قرار دادی گلیسیرین به ماده ی ساخته شده و گلیسرول به عنصر تشکیل دهنده گفته می شود. به طور مثال شربت گلیسیرین از حدود . درصد گلیسرول تشکیل شده است.." } },{ "@type": "Question", "name": "تفاوت گلیسیرین و پارافین چیست ؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "گلیسیرین و پارافین دارای کاربردهای مشابهی هستند با این تفاوت که کاربرد های پارافین بیشتر در حوزه صنعت می باشد، است.فاده هایی تحت عنوان روغن های حرارتی، روان کننده در ماشین آلات، مایع خنک کننده برای سیستم های الکترونیکی،استفاده در تولید گریس ها، حشره کش ها، چسب و مایغ ضد آب تنها بخشی از کاربردهای آن می باشد،این ماده مانند گلیسیرین است.فاده دارویی داشته با این تفاوت که گستردگی این کاربرد کمتر بوده و است.فاده از آن نیز برای تولید محصولات آرایشی رواج کمتری دارد.دلیل این موضوع بسته شدن منافذ پوست و ماندن چربی روی پوست و آسیب به آن ذکر شده است.." } }] }

در غذاها و نوشیدنی ها، گلیسرول به عنوان یک روان کننده، حلال و شیرین کننده کاربرد دارد و به ماندگاری مواد غذایی کمک کند. همچنین به عنوان ماده ی افزودنی در غذاهای کم چرب تهیه شده (مثلا کلوچه ها) است.فاده می شود. گلیسرول و آب برای افزایش ماندگاری انواع خاصی از برگ های گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرند. به عنوان یک جایگزین برای شکر، دارای انرژی در حدود کیلوکالری به ازای هر قاشق چای خوری (این میزان برای شکر حدود کیلو کالری است.) و شیرینی آن % شکر است.. به عنوان یک افزودنی غذایی، گلیسرول با نماد E شناخته می شود.

گزارشات شورای محصولات مراقبت شخصی در مورد حداکثر غلظت است.فاده از این ماده نشان می دهد که : در غلظت‌های . درصد در محصولات شستشو، و .٪ در محصولات رقیق شده برای حمام. تا درصد در محصولات کودک، . درصد در لوسیون های چشم، درصد در عطرها، . درصد در لوازم آرایش مو، . درصد در محصولات بهداشت دهان و دندان، . درصد در محصولات پاک کننده پوست و . درصد در محصولات ضد آفتاب است.فاده می شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .