تولید و ساخت گلیسیرین

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

گلیسرول یک مولکول پلیول و دارای طعم شیرین و بدون بو است.. به علت خاصیت بسیار بالای قطبیت آن، در آب و سایر حلال های قطبی محلول می باشد. همچنین همانطور که گفته شد با ایجاد پیوند است.ر از طریق ترکیب گروه هیدروکسیل گلیسرول (OH) و گروه کربوکسیل اسیدهای چرب (COOH)، منجر به تولید ترکیبات تری گلیسیرید شده که پیش ساز در تهیه صابون ها هستند. در حالی که گلیسیرین یک اصطلاح تجاری برای محصولات حاوی بیش از درصد گلیسرول می باشد.

در غذاها و نوشیدنی ها، گلیسرول به عنوان یک روان کننده، حلال و شیرین کننده کاربرد دارد و به ماندگاری مواد غذایی کمک کند. همچنین به عنوان ماده ی افزودنی در غذاهای کم چرب تهیه شده (مثلا کلوچه ها) است.فاده می شود. گلیسرول و آب برای افزایش ماندگاری انواع خاصی از برگ های گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرند. به عنوان یک جایگزین برای شکر، دارای انرژی در حدود کیلوکالری به ازای هر قاشق چای خوری (این میزان برای شکر حدود کیلو کالری است.) و شیرینی آن % شکر است.. به عنوان یک افزودنی غذایی، گلیسرول با نماد E شناخته می شود.

با اینکه ایران یکی از بزرگترین وارد کننده های این ماده از کشور های هند، کره جنوبی و مالزی است. با این حال این ترکیب در ایران نیز تولید می شود. برخی از برند های خارجی این ترکیب که در بازار موجود هستند عبارتند از klk ، دیپر و ویلمار و&#; . از معروفترین برند های ایرانی این ترکیب نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد: پاکنام، پاکسان و&#;


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .