تولید و ساخت یدات پتاسیم

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

واکنش پتاسیم پرمنگنات با پتاسیم یدید برای تهیه پتاسیم یدات صورت می گیرد. در این واکنش ابتدا گرم پتاسیم یدید را با میلی لیتر آب مقطر مخلوط می کنیم. در یک ظرف آزمایش دیگر گرم پرمنگنات پتاسیم را با ۸ میلی لیتر آب مقطر حل می کنیم که یک محلول بنفش رنگ ایجاد می شود. حالا دو محلول را مخلوط می کنیم و آن را صاف می کنیم تا پتاسیم یدات به دست بیاید.

ممکن است. در جذب ید از غده تیروئید اختلال ایجاد کند و آن را بزرگ کند. برخی منابع می ‌گویند که ید و ترکیبات ید حساس‌ کننده‌ های قوی هستند و تماس مکرر ممکن است. باعث درماتیت حساسیتی، ادم حنجره، بیماری سرم همراه با بزرگ شدن غدد لنفاوی، درد و تورم مفاصل شود.

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پتاسیم یدات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است.. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پتاسیم یدات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پتاسیم یدات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید یدات پتاسیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .