فروش جت پرینتر صنعتی در بومهن

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


به عنوان مثال قابلیت چاپ در رنگ های مختلف، فونت های متفاوت، امکان چاپ روی سطوح گوناگون، حافظه داخلی بیشتر و مواردی مشابه به این دسته از توانایی ها. در بین موارد گفته شده شما می توانید یک لیست از قابلیت هایی که می خواهید را اعلام کنید تا در دستگاه مورد نظر شما پیاده سازی کنید.

جت پرینترهای ثابت یا صنعتی بر روی پایه نصب می شود . عمدتا برای چاپ نیاز به نوار نقاله دارند. یا میتوان جت را روی دستگاه های بسته بندی اتوماتیک نصب کرد. این پرینترها برای تولید با ظرفیت های بالا است.فاده می شود و توانایی چاپ بیش از هزاران محصول را در ساعت دارند. علاوه بر سرعت مواد مصرفی مقرون بصرفه دستگاه های ثابت صنعتی می باشد.

نوع پرتابل در مواردی است.فاده می شود که محصول سنگین بوده و امکان قراردادن آن روی نوار نقاله وجود ندارد. مانند کارتن های سنگین، بشکه ها، برای محصولات سبک که امکان قرار دادن آنها بر روی نوار نقاله وجود دارد توصیه می شود از دستگاه جت پرینتر ثابت است.فاده شود.



( فروش ) های دیگر