مشاوره و اجرا جت پرینتر صنعتی در بومهن

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


چاپگرهای صنعتی و اتوماتیک سنسور دار هستند و به طور اتوماتیک محصول را مقابل خود تشخیص می‌دهند. نحوه کار آنها به این صورت است.: چاپگر صنعتی بر روی دستگاه مورد نظر فیکس می‌شود؛ محصولات توسط نوار نقاله از مقابل چاپگر صنعتی عبور می‌کنند و دستگاه با تشخیص آنها، اطلاعات مورد نظر را چاپ می‌کند.

جت پرینتر اتوامتیک مجهز به یک مانیتور رنگی لمسی است. که انجام تنظیمات و پیغام نویسی روی دستگاه را تسهیل کرده است.. درضمن وجود یک سیستم پاور بسیار قوی و قدرتمند روی دستگاه، نیاز به محافظ برق یا است.ابلایزر و فیلتر نویزگیر الکترونیکی را از بین برده است.. البته برای جلوگیری از ضربات احتمالی به هد یک محافظ مخصوص هد روی ان تعبیه شده است.. برق مصرفی دستگاه نیز تکفاز است. و از برق مستقیم شهری با ولتاژ ولت است.فاده می کند.

این دستگاه یکی از کارآمدترین نمونه های ممکن برای کسب و کار های صنعتی می باشد. جت پرینتر صنعتی مدل GHP- با برخورداری از به روز ترین سیستم چاپ توانایی درج اطلاعات در سطر را دارا می باشد. ارتفاع حروف چاپی بین الی میلی متر می باشد. سایر مشخصات و قابلیت ها به شرح زیر می باشد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر