مشاوره و اجرا جت پرینتر صنعتی در جنوب تهران

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.


سیستم عملکرد جت پرینترهای صنعتی بر اساس پاشش غیر تماسی جوهر مخصوص به صورت ذرات رنگی بار دار شده و چسبیدن ذرات جوهر بر روی محصولات به نحوی که نوشته چاپ شده در برابر رطوبت و است.حکاک مقاوم بوده و به سادگی از روی محصول پاک نشود، می‌باشد.

عملکر یکی دیگر از شاخصه های مهم در تعیین قیمت می باشد. یک جت پرینت با سرعت عمل بالا و توانایی چاپ در نیراژ های وسع به عنوان حتاتی ترین ماشین در خط تولید شناخته می شود. توان چاپ در چندین سطر با رنگ ها و زبان های متفاوت از دیگر موارد بسیار مهم در تعیین قیمت دستگاه جت پرینتر می باشد.

فراموش نکنید که قابلیت هایی که از جت پرینتر صنعتی می خواهید باید در راستای همان دستگاه باشد و نمی توان یک قابلیت در دستگاه تعریف کرد که تمامی ماهیت آن را زیر سوال ببرد. چت پرینتر صنعتی اصفهان برای ثبت اطلاعات محصول و برخی دیگر از چاپ ها می باشد. قابلیت های شما باید در این راستا تعریف شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر