مشاوره و اجرا جت پرینتر صنعتی در دماوند

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«دماوند و نهاوند شباهت زیادی به یکدیگر دارند: هر دو از دو کلمه ترکیب یافته و در کلمه وند در آخر شریک و یکسان می‌باشند، به‌علاوه در نام‌گذاری این دو آبادی دوری و نزدیکی را نسبت به جایی یا شهری میزان گرفته‌اند و آنچه که نزدیک بوده نهاوند و آن دیگری را دماوند گفته‌اند و نها یعنی پیش و روبرو و دما یعنی پشت و دنبال؛ بنابراین نهاوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در پیش رو و دماوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در دنبال و پشت»

دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.


با ارائه هریک از دستگاه ها ضمانت نامه آن هم به مشتری داده می شود که در صورت بروز هرگونه مشکلی می تواند به راحتی از آن است.فاده نماید. گواهی نامه اصالت کالا یکی دیگر از خدمات فروش جت پرینتر صنعتی می باشد که نشان دهنده سلامت دستگاه و برخورداری از بهترین قطعات است..

شما می توانید با دیدن فیلم های قرار داده شده به خوبی با نحوه کاردستگاه جت پرینتر آشنا شوید و اصول کار با آن را به خوبی یاد بگیرید. اگر در این خصوص سوال و یا ابهامی دارید می توانید با کارشناسان کاروپک تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را مطرح نمایید. همچنین می توانید سوالات خود را در بخش کامنت های سایت برای ما قرار دهید تا در اولین فرصت پاسخگوی آن باشیم.

این دستگاه معمولا در انتهای خطوط تولید پس از اتمام کلیه فرآیندهای تولیدی نصب می گردد و وظیفه اصلی آن درج اطلاعات متغیر بر روی محصول تولیدی می باشد. در واقع درج اطلاعات مذكور بر روي هر محصول توليد شده در كارخانه هاي توليدي حكم شناشنامه ي آن محصول را دارد تا مصرف كننده قادر به شناسايي كلي محصول توليد شده باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر